×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

(Corporate Office) Social Media Specialist

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Thai nationality only.

- Bachelor degree in Communication, Marketing or related disciplines.

- Proven track record on online content management.

- 2 - 3 years? experience in Hospitality, eCommerce, OTA, FMCG/retail industry/beauty magazine or Online Shopping Marketplace is an advantage.

- 1 year of account servicing and practical experience in social media platforms.

- Understanding of social media trends and best practices across the digital and new media sectors.

- Good communication and project management skills.

- Good communication skills in English is a must-have.

- Proficiency in an additional language is a plus point.

รายละเอียดงาน

Responsibilities include:

- Work closely with Business Units, internal & external counterparts, and various stakeholders including property Managers and graphic designers to deliver engaging content for social media and blogs.

- Manage strategy for all Social Media platforms, including content creation, posting and monitoring.

- Manage various forms of content that cover both digital and traditional channels, including articles, web blogs, Facebook, Instagram, and other outlets.

- Develop and maintain content distribution calendars for targeted audiences to align business needs with product promotions.
Develop, execute and track promotional campaigns on Social Media platforms.

- Provide strategic social media advice and guidance to property Managers as well as to other relevant stakeholders.

- Conduct research to enhance content, e.g. identifying relevant topics, fact-checking and analyzing sources to generate information.

- Adhere to our brand and visual identity while maintaining a high bar on quality.

- Handle multiple projects simultaneously and manage various accounts in a timely and professional manner.

- Responsible for Google Analytics and Facebook insight analysis & tracking.

สวัสดิการ

- Salary
- Social Security Fund
- Group Health Insurance
- Working Hours
Monday - Friday: 9.00 - 18.00 hrs.
- Annual Leave
- etc.

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

Compass Hospitality

Suite 10/91, Trendy Office Tower, 5th floor, 10 Sukhumvit Soi 13, Bangkok 10110, Thailand www.compasshospitality.com
ปิดรับสมัครแล้ว